Łączna liczba wyświetleń

środa, 12 sierpnia 2015

Beztroskie lata

Bardzo lubię blogi, szczególnie te z tutorialami i wyzwaniami.
Fajnie jest popatrzeć na cudeńka, podziwiać kreatywność, pomysłowość i zazdrościć innym talentu.
Właśnie znalazłam nowe wyzwanie na jednym z moich ulubionych blogów
i tak się składa, że ostatnio zrobiłam 2 bransoletki moim małym kuzynkom: Evie i Natalii.
 
 



 
Bransoletki są już pewnie razem z dziewczynkami nad oceanem, na Florydzie.
Biorę więc udział w wyzwaniu "Beztroskie lata".
Dodatkowo chciałam pokazać beztroskie lata moich młodych w czapkach, które wydziergałam jesienią:):) Misio widoczny w małej części to młodszy, a żaba wszyscy znajomi wiedzą kto:):)
Niestety padł mi twardy dysk buuuu  i wszystkie zdjęcia prac przestały istnieć.
Znalazłam tylko jedno na komórce:(

 
Zima śle pozdrowienia:):)

 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz